PRAGMA - apskaitos programa
PRAGMA naujienos
PRAGMA mokymai
Išbandykite PRAGMĄ nemokamai
!!! TECHNINĖ PAGALBA !!!
<< MŪSŲ SKOLININKAI >>
IT SISTEMŲ priežiūra
SAUGUMO sprendimai
IT RIZIKOS valdymas
DUOMENŲ atstatymas
PROGRAMAVIMO paslaugos







Nuolatinis aptarnavimas
Kelias: Paslaugos > Nuolatinis aptarnavimas 

Atliekame pastovių kompiuterinio ūkio priežiūrą pagal aptarnavimo sutartį. Pagal šią sutartį mūsų įmonės inžinieriai suteiks šias paslaugas:

  1. Konsultacijos telefonu. Serviso tiekėjas konsultuoja Klientą telefonu su technine ir programine įranga susijusiais klausimais.
  2. Servisas, atliekamas pas Klientą. Serviso tiekėjas atvyks pas Klientą, atliks visus darbus, pateiks visas atsargines dalis ir medžiagas, apmokamas Kliento sąskaita, kad palaikytų aptarnaujamus produktus geroje darbinėje būklėje. Naudojamos eksploatacinės medžiagos (toneris ir dažančios juostelės spausdintuvams) įsigyjamos Kliento sąskaita už atskirą mokestį. Keičiamos dalys bus naujos ar joms ekvivalenčios.

Servisas, atliekamas pas Klientą, apima šias paslaugas:

  • Konsultacijos, atvykus pas Klientą.
    Serviso tekėjas atvyksta pas Klientą konsultuoti klausimais, susijusias su technine ir programine įranga.
  • Remontas.
    Suprantamas, kaip blogo funkcionavimo ir gedimo diagnozavimas ir pataisymas. Blogas funkcionavimas nustatomas naudojant testavimo programas, arba akivaizdžiai blogai dirbant technikai ar programinei įrangai. Šalinant diagnozuotus nesklandumus, jei jų nepavyksta pašalinti iš karto ir Serviso tiekėjas ieško pilno gedimo ar blogo funkcionavimo pašalinimo būdo, Klientui gali būti nurodoma laikytis laikinų darbo procedūrų. Remontas bus pradedamas per įsipareigotą reagavimo laiką ir atliekamas tol, kol nebus pasiektas protingas progresas, arba iki produktai pilnai funkcionuos. Jei Serviso tiekėjui reikia papildomų dalių ar resursų, remontas bus nutrauktas, bet jas gavus, tuojau pat bus tęsiamas. Esant sudėtingam gedimui, Serviso tiekėjas gali parsigabenti Kliento techniką į Serviso tiekėjo techninio centro patalpas. Programinei įrangai remontas bus tęsiamas tol, kol nebus pasiektas norimas rezultatas, arba gautas firmos – gamintojos paaiškinimas, įrodantis, kad norimo rezultato pasiekti neįmanoma. Tokiu atveju bus pasiūlytas alternatyvus problemos sprendimo variantas.
  • Einamasis techninis aptarnavimas.
    Apima produktų, kuriems einamasis techninis aptarnavimas reikalingas, valymą, tepimą, reguliavimą ir tikrinimą, bei programinės dalies tikrinimą, nereikalingų sisteminių failų pašalinimų, kieto disko programinį konfigūravimą. Serviso tiekėjas einamąjį techninį aptarnavimą atliks laikydamasis su Klientu suderinto grafiko ir atlikdamas remontą.
  • Inžineriniai patobulinimai.
    Serviso tiekėjas gali periodiškai atlikti inžinerinius patobulinimus ir naudojamų produktų atnaujinimus (“update”), kurie jam atrodo būtini atlikti Kliento produktams. Šie patobulinimai atliekami Serviso tiekėjo lėšomis. Esminiai sistemos pertvarkymai ir papildymai (“upgrade”) bus atliekami Kliento lėšomis pagal atskirą susitarimą.

UAB "Avilura"
Liepų g. 48b II a.
LT-92107 Klaipėda
Telefonas: +370 46 311855
Faksas: +370 46 311850
E-mail: info@avilura.lt

Įmonės kodas: 141508779
PVM kodas: LT415087716
Duomenys apie įmonę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre

 

© Copyright: Avilura, 2004 web-dizainas ir sprendimas